Zasady dotyczące zwrotów

Co może zostać zwrócone?

VenusPuzzle.com sprzedaje jedyny w swoim rodzaju, spersonalizowany produkt. Dlatego też tylko poniższe produkty mogą zostać zwrócone wtedy gdy:
- produkty są uszkodzone (jeśli puzzle lub opakowanie zostało uszkodzone podczas produkcji lub wysyłki)
- produkty są niezgodne z opisem (jeśli puzzle nie spełniają norm podanych w specyfikacji zamówienia)
- produkty są nieprawidłowo wydrukowane (jeśli wydrukowane kolory znacznie różnią się od kolorów obrazu źródłoweg )

Kiedy należy zwrócić produkty?

Nie później niż 15 dni od zakupu.

Gdzie należy zwrócić produkty?

Po uzyskaniu AUTORYZACJI ZWROTU produkt może zostać zwrócony na:
Indecs, s.r.o.
Soblahov 480
913 38 Soblahov
Slovakia

W JAKI SPOSÓB klienci zwracają produkty?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mailu lub telefonu, aby uzyskać AUTORYZACJĘ ZWROTU. Możesz zostać poproszony o dostarczenie dowodu takiego jak fotografia otrzymanego produktu.

Kto płaci za wysyłke zwrotów?

Za opłaty związane z wysyłką zwrotu odpowiedzialny jest klient.

Czy otrzymam refundacje za wysyłke zwrotu?

Jeśli zwrot został autoryzowany i produkt został zwrócony, to klient uzyska pełną refundację.

Co z opakowaniem?

Materiał, w który był opakowany produkt, musi być w tym samym stanie, co podczas otrzymania przesyłki.